Apotheek Weijer

24 uurs Afhaalkluis

Wij bieden u kosteloos de mogelijkheid om 24 uur per dag 7 dagen per week uw medicatie op te halen bij Apotheek Weijer. Zodra uw geneesmiddelen gereed zijn worden deze ingeladen in de afhaalautomaat. U ontvangt van ons dan een afhaalbericht via email of sms met daarin uw persoonlijke 8-cijferige afhaalcode. Met deze afhaalcode kunt u uw medicijnen afhalen uit de afhaalautomaat, zonder enige wachttijd.

Let op: maak buiten openingstijden GEEN gebruik van ons parkeerterrein. Wij kunnen u dan geen uitrijdmuntje verstrekken. Maak daarom gebruik van de laad/losplek voor de slagboom.

Interesse in deze gratis service? Stuur een e-mail naar info@apotheekweijer.nl met als onderwerp “inschrijving afhaalautomaat” Vergeet niet om uw naam, voorletters en geboortedatum aan ons door te geven. Uw inschrijving is uiterlijk de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Veel gestelde vragen over de 24 uurs Afhaalkluis

1) Kunnen al mijn geneesmiddelen in de afhaalkluis?

Nee, koelkastartikelen, producten die u voor de eerste keer (of langer dan 1 jaar geleden) krijgt of artikelen van groot formaat (laxeermiddelen, etc.) kunt u niet ophalen uit de 24 uurs service locker.

 

2) Ik betaal altijd aan de balie voor mijn geneesmiddelen. Moet ik dit nu vooraf overmaken?

Nee, u ontvangt een rekening van Apotheek Weijer. Deze wordt u toegestuurd in het begin van de volgende maand. 

 

3) Moet ik mijn bestelde geneesmiddelen binnen een bepaalde tijd opgehaald hebben?

De 24 uurs afhaalkluis heeft een beperkt aantal plekken. Om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk cliënten gebruik kunnen maken van deze service verzoeken we u vriendelijk om zo snel als mogelijk (uiterlijk binnen 3 dagen) na ontvangst van het bericht uw geneesmiddelen op te halen. Hierdoor komt er een plekje vrij in de 24 uurs service locker waar weer iemand anders gebruik van kan maken. Na 3 dagen worden uw geneesmiddelen uit de 24 uurs service locker gehaald en teruggeplaatst in de apotheek.

 

4) Kunnen jullie in het vervolg de medicijnnamen verwerken in het bericht zodat ik weet wat er voor mij klaarligt.

Het zou inderdaad fijn zijn om gelijk de medicijnnamen door te sturen in het bericht. Helaas laat de privacy wetgeving het niet toe dat medicijngegevens en patiëntgegevens in 1 bericht verstuurd worden.

 

5) Ik heb meerdere afhaalcodes ontvangen. Welke afhaalcode moet ik gebruiken?

Indien u meerdere codes ontvangt, kunt u ook meerdere codes invoeren op de afhaalautomaat. U krijgt dan verschillende pakjes geleverd.

 

6) Kan de afhaalkluis ook binnen in de apotheek gebruikt worden?

Ja, tijdens openingstijden kan de kluis aan twee zijden worden bediend. Daarom kunt u bij slecht weer ook binnenkomen en daar uw medicatie uit de kluis halen.